2009 IFBB New York Pro Wrapup!

2009 IFBB ניו יורק Pro Wrapup!
מאת ג’ון רומנו

מופע נוסף של IFBB בניו יורק נמצא בתיק, וכמו שמקובל תמיד בעיר ניו יורק, זו הייתה מופע פריק לזכור. עם זאת, בכל הנוגע למופעי פריקים, זה לא היה הסוף הכל-הכל. לפני המופע, על הנייר, נראה כי ההרכב יהיה צפוף, קשה לשפוט, ודי מדהים לצפייה. נראה כי שלושתם נכונים. למען האמת, אני יכול לומר לך שזה היה די מדהים לצפות, במיוחד מכיוון שפקדנו הטוב ביותר אוואן סנטרופני זכה בתוכנית. בכך, הצעיר והפואר הזה מלא תקווה ביסס את הקריירה העתידית המבהירה שלו בכך שהתחיל בניצחון. בגיל הצעיר הבשל של 27, אפילו השיג הישג נדיר כל כך שזה קרה רק בפעם אחרת במאה הנוכחית. מלבד פיל הית ‘להתפוצץ למקצוענים עם ניצחון בפעם הראשונה שלו, תצטרך להסתכל למאה שעברה כדי למצוא עוד התרחשות דומה. אוון הוא דגימה די מרשימה. הוא ילד טוב למראה עם סימטריה נהדרת, זרועות מטריפות, במקום במצב וכמעט אין חתיכות חסרות. אני אגיד שהוא נראה רק מעט מיובש מדי. הוא היה חסר קצת עומק לגב העליון/האמצעי שלו שגרם לו להראות קצת מדי ממדי. והמצגת שלו זקוקה לעבודה. אבל אני בוחר ניטים. אוון נראה בכל סנטימטר את המקצוען החוסם ומגיע ג’רזי נבחרת פולין בכדורגל לו אבזרים גדולים לעשות את זה ממש בפעם הראשונה.

במקום השני, דניס ג’יימס הביא גרסה משופרת עוד יותר של עצמו. נראה שדי ג’יי מחדד את מבנה גופתו בכל פעם שהוא עולה לבמה עם שיפורים נוספים לגוף מסוכן כבר. אם הוא יסתובב שם מספיק זמן, הוא בסופו של דבר הולך למסמר את זה והניצחון יהיה שלו.

טרי מתוך הפרישה מרקוס רוהל הוריד את הבית עם מזמרים סוערים של “Ruhl, Ruhl, Ruhl …” סיום המקום השלישי שלו ישב איתו טוב יותר מאשר עם הקהל. ניו יורק פשוט אוהבת פריק ואני בטוח שהם היו אוהבים שמרקוס ינצח. הוא אכן הביא את אחת התצוגות הטובות ביותר שלו מאז שזכה בתוכנית בשנת 2002. הוא היה ענק מפואר – הגדול ביותר בתוכנית ב 278 פאונד – והגמד את כולם. היה טוב לראות את מרקוס חזרה לבמה. כשנשאל אם אי פעם נראה אותו מתחרה שוב שמרקוס לא היה מחויב. אנו בטוחים שמקווים שהוא ימשיך כי מרקוס הוא פריק וכולנו אוהבים פריקים.

סילביו סמואל לקח רביעי מאכזב למקהלה רועשת של בוז. למרות דעתו של הקהל, ג’רזי באייר לברקוזן סילביו הביט. הוא היה חסר את חתימתו הגרסרית כי עוד שבועיים של דיאטה היו נפתרים. אני בטוח שנראה את סילביו זוכה לפחות בכמה מופעים נוספים השנה. אולם הלילה הוא היה יוצא ונאלץ להסתפק במה שהוא קיבל.

Hidetada Yamagishi סיכם את החמישייה הראשונה עם גוף מרשים מאוד שיכול היה בקלות להציב מקומה או שניים גבוהים יותר. הבחור הזה ממשיך להשתפר בכל פעם ואני קתזירה לפני זמן רב הוא הולך להיות אחד מאותם חבר’ה שאנחנו תמיד רואים בשורה העליונה.

שיעור 202 הקשוח מאוד זכה זו השנה השנייה ברציפות על ידי הפנומנל הקווין אנגלית בטירוף. קווין נראה כאילו הוא שוקל 250 ולפני כחצי שנה הוא בעצם עשה! איך הוא ירד לשנת 202 ולאן עברו 48 פאונד שלעולם לא נדע. מה שאנחנו כן יודעים זה שהבחור הזה הוא פריק – פשוט לא מציאותי. יש לו זרועות משמעותיות, מותניים קטנטנות ורגליים מגוחכות … שום דבר לא חסר. אנגלית מטופלת בקלות מארק דוגדייל (שני) ודייויד הנרי (3) הלילה. השלב הבא הוא לטעון את התואר הטוב ביותר של Body Bodybuilder של 202LB בתערוכת האולימפיה 202.

פיתוח גופה של האישה ניצחה בקתי קתי לפרנקואה זו השנה ג’רזי לידס יונייטד השנייה ברציפות. היא הייתה מדהימה השנה – מלוטשת לחלוטין עם שיער שגרתי ומדהים מהמם וחליפה נוצצת. מבנה גוף אני לא חושב שהיה משהו טוב יותר שהיא הייתה יכולה לעשות. מצבה היה במקום והיו לה פסים בכל מקום. קתי ניצחה את בטי פריסו הוותיקה (השנייה) ואת רוזמרי ג’נינגס (3) בהצבעות במקום הראשון.

גלריית תמונות תחרות

עטיפת וידאו עם דייב וג’ון

מקור מאמר

comments
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *