הסתפקות בסביבות משביעות רצון

כשהייתי צעיר לא פחות מ “A” או 100% יהיה מקובל. הייתי עובד קשה כמו שהתגאהתי בכל מה שעשיתי. אני מרגיש עם זאת עכשיו אני מופיע ב -60% כמו גם אני נותן לזה להיות בסדר. לאחרונה אני מסתפק בסבירה משביעת רצון.

הריצה שלי, האכילה שלי, החיים/הארגון שלי – כולם בסדר כשאני רוצה שהם יהיו ג’רזי קלוב אמריקה גדולים! אני דרישה להתחיל לתכנן הרבה יותר טוב כמו גם להתייחס לחובה על מעשי.
הסרטונים החדשים ביותר שלי

מה שאני אוכל ביום – מהדורת רץ
מה אכלתי ביום אחד. יומן אוכל מרץ שלא מתאמן כרגע למרתון או חצי מרתון. ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, ארוחת ערב כמו גם חטיפים בתוספת טיפים.

עוד ג’רזי ווסטהאם יונייטד סירטונים

0 שניות של 14 דקות, 26 שניות

הבא בתור
יום אימוני מרתון 6
01:19

לחיות
00:00
08:21
14:26

שטויות בשבוע החינמי לחלוטין עזר לי לראות בדיוק כמה שטויות באמת בתוכנית הדיאטה שלי? כמו הלילה, החלקתי עם קומץ שוקולד צ’יפס אחרי ארוחת הערב – פינוקים קצת כמו זה מתרחשים כל יום ויום כמו גם מתגעגע לעין הבלוג. אלה הדברים שאני רוצה לחסל. אין לי שום סוג של בעיה עם פינוקים, עם זאת יש הרבה מהם ממש כאן – שיטה וגם רבים.

אני דבק ב- CFW עם יום שבת, עם זאת אני חייב להודות שזה היה הרבה יותר קשה ממה שהאמנתי שזה יהיה!

חטיפי אחר הצהריים שלי היו בריאים מאוד כמו גם נטולי שטויות לחלוטין. ארזתי רצועות פלפל, אבטיח כמו גם שיבולת שועל. אלה באמת שמרו עליי מלאים עם יום העבודה.

לבסוף הייתה לי אפשרות לצאת לטיול השטח הראשון שלי לסוניק לאחר העבודה. אני תמיד רואה את הפרסומות (זוכר שאני פראייר לשיווק?) כמו גם רציתי לנסות את זה לזמן מה!

הייתי צריך ללכת כי בן הוריד אותי בעבודה וגם לא הייתי בטוח בדיוק איך להזמין. הלכתי לדלת, עם זאת אתה לא יכול להיכנס פנימה?!

אז הסתובבתי כמו מטפס עד שהבנתי שאתה רוכש בשולחנות עבור “אנשים פחות מכוניות”. לחצתי על הכפתור כמו גם רכשתי תוכנית דיאטה שרי לימדה כפי שהציע הקוראים היפים שלי.

תודה על ההצעה! זה היה כל כך נהדר כמו גם מרענן !! זה לגמרי פגע באזור בהליכה שלי בחזרה.

יש לי ימים ארוכים מאוד במשך השבועיים הקרובים. זוהי נסיעה של שעה, יום ג’רזי נבחרת סנגל בכדורגל שמונה שעות, חכה על בן שעתיים כמו גם נסיעה נוספת של שעה אחת. מאוד. אז זה היה מחזה לעיניים כואבות כשבן כמו גם באתי לבית לארוחת ערב. אמי הכינה שעועית כמו גם תבשיל. זה טורטייה עם גבינה לטבילה.

אנו מייצרים שעועית מיוזמת בלי לטגן אותם באמת. אמי מבשלת שעועית פינטו, אנחנו זורקים כמה מהמים וגם ואז לרסק אותם. יש בדיוק כמו מיובש חוץ מלבד לא. מטופח.

וה”דובדבן “על גבי ארוחת הערב שלי …

שאלה: איזה סוג של מתאמן היית? איזה סוג אתה עכשיו או איזה סוג אתה מאמין שהיית עכשיו?

שלח לי את חוברת העבודה

להציל

שיתוף הוא אכפתיות!

לַחֲלוֹק

צִיוּץ

פִּין

לַחֲלוֹק

דוֹאַר

לַחֲלוֹק

comments
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *