שאלות נפוצות על עומס פחמימות

מאת מארק דייוויד

עם כל תוכנית פיתוח גוף הפוגעת בשוק, עם הזמן לאנשים יש הרבה שאלות שהספר או הפורומים עשויים שלא לענות עליהן. בעוד ש- PDF העומס על פחמימות מלא בהתייחסויות מדעיות וטבלה שלמה של תוכן, הדבר היחיד שחסר הוא ארגון. אמנם זהו פרוטוקול כל כך פשוט לעקוב אחריהם, אך ישנם אבני חן נסתרות במשפטים בודדים הזורקים לאורך כל הספר. תצטרך לקרוא אותו מחדש מספר פעמים כדי לתפוס את התצפיות הפותחות את העין. השאלות הנפוצות בעומס האחורי הזה הוא ניסיון לענות על כמה מהשאלות שלך שעשויות להימצא במדריך או סתם דרך השימוש שלי בן 4 חודשים בפרוטוקול.

השאלות הנפוצות לעומס פחמימות:

ש: אני סובל מעודף משקל. האם בחורים שמנים יכולים לעשות פחמימות בחזרה לטעינה?

ת: תלוי למה אתה מתכוון ב”שומן “. אם אתה 20% שומן בגוף ומעלה, הייתי מציע לפיתרון הפחמימות (אותו מחבר) ובאמת מתמקד באובדן שומן. אמנם אתה יכול להשתמש בשלב הצטברות חוזק כדי לשפוך שומן, אם אתה מה שרוב היה מחשיב מעבר לרזה, נסה את הפיתרון של פחמימות. שרוף שומן בגוף וכשאתה נשען, הייתי מנסה עומס אחורי פחמימות.

ש: האם אוכל להשתמש בקריאטין בעמסת גב פחמימות?

ת: כן! והסופר, ג’ון קייפר, ממליץ לך לעשות זאת. יש יתרונות רבים לקריאטינה מעבר לשריר הבניין שרוב האנשים מחפשים.

ש: האם אתה יכול לשתות שמן קוקוס על העמסת גב פחמימות?

ת: כן. שוב, מומלץ מאוד מכיוון ששמן קוקוס הוא טריגליצריד שרשרת בינונית (MCT). שומן בריא זה יכול לשמש כאנרגיה. תשתמשו בו לעתים קרובות למדי בתוכנית להתעורר ושוב לפני האימונים.

ש: האם אתה לוקח את המאיץ ‘שייק (המכונה טלטול הבוקר) בימים מחוץ לימים?

ת: אתה בטוח כן. שייק המאיץ משמש כדי לשבור את הצום אך לשמור אותך במצב שריפת שומן ראשוני. ניתן להשתמש בו בימי אימונים שלך.

ש: האם פחמימות בחזרה טוענת תוכנית לאנשים שמתאמנים בבוקר? מה לגבי אם אני מתאמן מאוחר או באמצע היום?

ת: אני מודה שהמחבר מוטה לאימונים אחר הצהריים המאוחרים, אך ישנם ציוצים ספציפיים שנקראו “אף אחד לא מושלם” המאפשרים לך להשתמש בעקרונות העמסת הפחמימות לטענתך, לא משנה באיזו שעה אתה מתאמן. למרות שזה אולי לא אידיאלי, השינויים המתוארים עבור כל מה שמתזמן האימון שלך מאפשר.

ש: האם אתם אוכלים ארוחת בוקר על עומס פחמימות או פתרון פחמימות?

ת: מבלי להיכנס לפרטים הקטנים, בואו נגיד שאתם פוסטים ארוחת בוקר. אם אתה מחפש את השריר הכי הרבה, לא תדחה אותו לאורך זמן (שעתיים לאחר ההתעוררות; 12 שעות מאז הארוחה האחרונה) ואולי יותר אם אובדן שומן הוא המטרה העיקרית שלך. פשוט תאכלו ארוחת בוקר אחר כך ולא מיד לאחר התעוררות.

ש: האם עלי לעשות 10 ימים פחמימות נמוכות לפני העמסת הפחמימות?

ת: אם אתה כבר אחוז נמוך של שומן בגוף, 10% ומטה, אתה לא צריך לעשות את השלב הזה. אם אתה מעל 10%, מוצע לך לעשות את שלב ההכנה של 10 יום לקבלת התוצאות הטובות ביותר. עשיתי את שלב ההכנה של 10 הימים כשהתחלתי לטעון פחמימות וזו הייתה חוויה יקרת ערך ועזרתי לי לכוונן את מספר הפחמימות בהן הייתי משתמש.

ש: כמה קלוריות עלי לאכול עם העמסת פחמימות?

ת: באמת אין לי מושג. אין שום סיבה לספור קלוריות בתוכנית זו ולעולם אין אזכור לכך או לנוסחאות. תקבלו הוראות לכמה גרם שומנים וחלבון לפני האימונים וכמה פחמימות, שומנים וחלבון לאכול אחריהם, אך הרעיון של ספירת קלוריות אינו משמש בתוכנית זו. כשאתה מתכנן את תוכנית הארוחות שלך על סמך המקרון תזונה שלך, תראה כמה קלוריות זה מוסיף שאולי לא יכול להיות דרך הנוסחאות המסורתיות ממליצות. זו חוויה די פוקחת עיניים.

ש: האם העומס האחורי של פחמימות של ג’ון קייפר באמת עובד?

ת: ראה את סקירת העומס על פחמימות שלי.

ש: מהן פחמימות שמישות לטעינה בגב פחמימות?

ת: מנקודת המבט של הגוף קיימים רק שני סוגים של פחמימות: פחמימות וסיבים שמישים. פחמימות אלה הניתנות לשריפה, מעוררות שומן כוללות סוכר, עמילן, אלכוהולי גליצרין וסוכר הם מה שהופך את המונח פחמימות שמישות.

ש: מה אוכלים על העמסת גב פחמימות? האם אוכל לאכול סלרי ביום עומס פחמימות?

ת: ראו את תוכנית הארוחה לטעינת הפחמימות שלי. דברים כמו סלרי (ירקות; סיבים) מעודדים וחלק מרשימת הפריטים הרבים שתוכלו לאכול בחלק הפחמימות האולטרה-נמוך של היום. הנספח בספר מפרט ירקות רבים שאולי תרצו לנסות להרחיב את השקפתכם.

ש: האם אוכל להשתמש בעומס אחורי פחמימות לאובדן שומן?

ת: אם אתה מעל 20% שומן בגוף, אני ממליץ על פיתרון הפחמימות, אך אתה יכול להשתמש בשלב ההסכמה של התוכנית כדי להתמקד באובדן שומן תוך הגדלת כוח. זה החלק של הרכב הגוף של המדריך שיש לו רק כמה שינויים מתכנית ההצגה המונית הבסיסית.

ש: האם אוכל לקבל פחמימות במהלך האימונים שלי תוך שימוש בעומס גב פחמימות?

ת: אם האימונים שלך עוברים שעה, אתה יכול לכלול כמה פחמימות בטלטול תוך-אימונים שלך. זה בא מפודקאסט ולא יהיהנמצא בכל מקום בספר.

ש: כאשר עומס פחמימות, מתי אתה צריך לאכול את הארוחה הראשונה שלך לאחר היקירה?

ת: התשובה לשאלה זו תלויה אם המטרה העיקרית שלך היא צפיפות צפיפות (משקל ושריר) או הסטת חוזק (אובדן שומן). אם אתה צפיפות צפיפות, תרצה שהאיץ שלך יתנער בעיר וכשעה לפני שתאכל את ארוחת האוכל האמיתית הראשונה שלך. אם אתה מבצע הסכמת כוח, אתה יכול לעשות רק קפה שחור כדי להאריך את תקופת הצום ואז להשתמש במאיץ המאיץ יותר מפעם אחת כדי לדחוף את הארוחה הראשונה שלך עוד יותר.

ש: האם 350 גרם פחמימות יותר מדי לבניית שרירים?

ת: זה יכול להיות או שזה יכול להיות מעט מדי. זה מה שההכנה של 10 הימים עוזרת לקבוע. המשקל שאתה מפסיד בשלב זה הוא כמעט כל הגליקוגן. המספר הכולל של הפחמימות נקבע בתרשים מהמשקל שאבד במהלך תקופה קצרה זו. אם בחרת לבצע את שלב ההכנה, יהיה לך מושג די טוב לגבי כמה פחמימות ביום ייקח לך להשיג מסה ולבנות שרירים.

ש: מה אתה אמור לאכול בשלב הכנת הפחמימות הנמוך במיוחד של העמסת פחמימות?

ת: תיארתי את מה שאני אוכל במהלך החלק המוקדם של היום תוך כדי טעינה של פחמימות. אותם מאכלים שאני אוכל לפני הכשרה דומים למה שאתה יכול לאכול בשלב ההכנה. שניהם פשוט פחמימות נמוכות במיוחד לפני האימונים. ההבדל היחיד הוא שבשלב ההכנה של 10 יום אתה נשאר פחמימות נמוכות במיוחד וכאשר בתוכנית המלאה, לאחר האימונים הוא המקום בו הכיף מתחיל!
הנה מה שהשתמשתי בשלב ההכנה שלי ב- 10 יום.

יום אימונים

עם התעוררות
* קפה
* מבודד מי גבינה (חלבון 10 גרם)
* שמן קוקוס (1 כף)
* מולטי ויטמין
* 1 x שמני דגים
* 5G קריאטין

ארוחת צהריים
* חזה עוף
* חסה (2-3 כוסות)
* ג’רזי גרמיו שמן זית (2 כפות)
* חומץ לפי הטעם
* ירקות (למשל עגבניות, מלפפון, זיתים, בצל)
* 1 x שמני דגים
* 5G קריאטין

חָטִיף
* ביצים קשות מבושלות x 2
* שקדים (1/4 כוס)
* 5G קריאטין

אֲרוּחַת עֶרֶב
* סטייק (או תחליף מקור חלבון אחר)
* אספרגוס (1-2 כוסות או ירקות אחרים)
* חמאה (2 כפות)
* 1 x שמני דגים
* 5G קריאטין
* לפני השינה
* גבינת קוטג ‘(1-2 כוסות)

יום אימונים
* עם התעוררות
* קפה
* שמן קוקוס (1 כף)
* מבודד מי גבינה (חלבון 10 גרם)
* מולטי ויטמין
* 1 x שמני דגים
* 5G קריאטין

ארוחת צהריים
* חזה עוף
* חסה (2-3 כוסות)
* שמן זית (2 כפות)
* חומץ לפי הטעם
* ירקות (למשל עגבניות, מלפפון, זיתים, בצל)
* 1 x שמני דגים
* 5G קריאטין

חָטִיף
* ביצים קשות מבושלות x 2
* שקדים (1/2 כוס)
* אימון מראש (30 דקות לפני)
* קפה
* מבודד מי גבינה (חלבון 10 גרם)
* 5G קריאטין

בזמן אימון
* מבודד מי גבינה (חלבון 10 גרם)
* קזאין הידרוליזה (20 גרם)
* לאוצין (5 גרם)

אימון פוסט (20 דקות אחרי)
* קפה
* מבודד ג’רזי אברטון מי גבינה (30 גרם)
* קזאין (20 גרם)
* מי גבינה הידרוליזה (25 גרם)
* 5G Leucine
* 5G קריאטין

אֲרוּחַת עֶרֶב
* בשר בקרד דשא
* ברוקולי (2 כוסות)
* 1 x שמני דגים
* 5G קריאטין
* לפני השינה
* גבינת קוטג ‘(1-2 כוסות)
* חמאת שקדים

היה בכושר, הישאר חזק!

עיין באתר שלי: אין Bull BodyBuildng.

Marc David’s No Bull BodyBuildng Programclick כאן!

על הסופר:

מארק דייוויד הוא חובב כושר חדשני ויוצר שיטת “מערכת פיתוח גוף נובול” באתר www.nobullbodybuilding.com הוא יכול להראות לך כיצד להפחית את גופך שומן דרך הדיאטה, כיצד להשיג משקל או ליצור יותר שרירים דרך שפע של טיפים לאימון ג’רזי ריאל מדריד על ידי אימונים פחות, לא יותר! פעם רזה הודה בעצמו, “חלש של 135 פאונד.” כיום מארק הוא מפתח גוף של 200 פאונד המלמד אלפי אנשים לעלות במשקל, לבנות שרירים ולהפחית שומן בגוף עם מערכת אימון ותזונה כל כך פשוט עד שאפילו מתחיל שלם יכול להבין את זה! מארק מפזר הרבה “מיתוסים פיתוח גוף”, אומר לך מה שרוב האנשים אף פעם לא מבינים על תזונה, ומה חברות התרופות לא רוצות שתדע. בקר באתר www.nobullbodybuilding.com

comments
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *